Translate

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Sesja mojej królewny

⬼♥Hejka!!!!!!!!!!Jestem ⇰!! Dzisiaj nie byłam w szkole bo jestem chora ⬳Postanowiłam więc zrobić mojej najukochańszej i najpiękniejszej królowej zrobić sesję ( Chyba każdy się domyśli że chodzi o Trixi :p ) Wrzucam zdjęcia ;) Chciałam w dzisiejszym poście pozdrowić Madzię♥💙♥
                                           



                   ♡❤💙💙♥💛💜💚💔💗фФ💟💝💓💖🌱♦🌼🐬🌵-Bawiłam się:P  


🌺Trixunia🌸 :
                                                            👌 SPAŁA TAK SOBIE :p👌
                                                    💋 Jaki pyszny kurczaczek 😋💋


                                                 ✨💃 🌼 ZAPATRZONA W BĄBKI 🌼✨
💞Jeszcze mam parę zdjęć ale to może już w kolejnym poście ;P💞   🌺 PAPATKI!🌸

5 komentarzy:

  1. Hej !
    Na wstępie bardzo dziękuję za pozdrowienia !
    Naprawdę Super ,że zaczęłaś pisać !!! <3
    Trixunia to słodycz aż cukrzycy można dostać !
    Słodsza niż króliczek i lukrowany pierniczek ! Piękniejsza niż bombeczka taka z niej laseczka !
    Pozdro
    Megi Dymek , Mgiełka i zwierzolki

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękno
    Rozkoszna
    I zabawna
    Kochana
    Słodka
    I Najlepsza
    (ps. przeczytaj pierwsze litery wyrazów)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waleczna
    I miła
    Kochana
    I po prostu najlepsza
    (ps. przeczytaj pierwsze litery wyrazów)

    OdpowiedzUsuń