Translate

sobota, 30 kwietnia 2016

Hej hej siemanko!

Hej to znowu ja :) Ja już się trochę lepiej czuję-A wy?Jak się czujecie?Oki więc możemy zaczynać :)


Zwierzakiem  dnia jest gepard:

 Jedzeniem dnia są frytki!!!:
Piosenkarką dnia jest TAYLOR SWIFT!!
Oki!!! Jeszcze mam  dla was niespodziankę!!                                                                                Quiz o moim kotku!!                                                    
Jak ma na imię mój kotek?  
a)Kitka b)Trixi c)Róża d)Mgiełka (UWAGA!!MÓJ KOTEK MA 2 IMIENIA WIĘC PROSZĘ WYBRAĆ 2 ODPOWIEDZI)
Gdzie mieszkał mój kotek?
a)w Lesznie b)we Wrocławiu c)w Gdyni d)w Warszawie
Co lubi najbardziej mój kot?
a)Spać b)Bawić się c)Cały czas drapać woale d)Nic
Jakiej rasy jest mój kot?
a)Brytyjski b)Norweski c)Ragdol d)Neblung
Ile ma miesięcy?
a)2 b)3 c)1 d)5
Ile miała rodzeństwa?
a) 3 b)5 c)6 d)4




Ma obróżkę koloru?
a)Fioletowego b)Różowego c)Białego d)Niebieskiego
Czym najbardziej lubi się bawić?
a)Myszką od Madzi b)Myszką z Tesco c)Kuleczkami na drapaku
Jakiego koloru była jej mama?
a)Brązowa b)Kremowego c)Białego d)Niebieskiego

KONIEC!!!Zapraszam do rozwiązywania Quizu o kotku!:) Odpowiedzi proszę pisać w komentarzach
 

3 komentarze:

  1. Podejmę się rozwiązania testu :-)
    1. Ma na imię Trixi na drugie ma Mgiełka
    2. Mieszkała we Wrocławiu
    3. Myślę ,że drapać woale
    4. Jest rasy brytyjski
    5. Ma 3 miesiące
    6. Ma piątkę rodzeństwa
    7. Ma niebieską obróżkę
    8. lubi się bawić chyba myszką ode mnie
    9. Jej mama była kremowa

    Myślę ,że sobie poradziłam może następnym razem zwierzakiem dnia będzie gepard królewski ? lub owczarek podhalański (czyli Bary) jedzeniem może sos jakiś ? a zespół one republic ?
    do zobaczenia w następnym poście !

    OdpowiedzUsuń