Translate

wtorek, 26 kwietnia 2016

Witam!!Mam kota!!!!Rasy brytyjski!Nazywa się Trixunia <3Koffam ją!A jak już mówimy o zwierzaczkach to zrobiłam mini konkurs i wygrała w nim Madzia ale za 2 miejsce było napisanie o swoim zwierzątku na moim blogu i wygrała 2 miejsce Zuza!GRATULUJĘ DZIEWCZYNY!!Więc to jest Zuzi praca :LVIA JEST ŚŁODKIM ZWIERZACZKIEM-PIESKIEM. BARDZO LUBI SIĘ BAWIĆ I KOCHA SIĘ TULIĆ. JE KARMĘ A NIE GARDZI RYŻEM. JEJ ULUBIONYM POSIŁKIEM JEST SZYNECZKA LUB GOTOWANE MIĘSKO. JEJ KOLOR TO BIAŁY. MA DUŻE OCZY I DŁUGI OGONEK. KOCHAM JĄ.jest dla mnie taka ważna dlatego że pociesza mnie w trudnych sytuacjach. kocham ją jest dla mnie taka wyjątkowa dlatego że była moim największym marzeniem.czasem na nią krzyczę , ale i tak się KOCHAMY! 


Wrzucę zdjęcie Trxi :)

Dziękuję za oglądanie!


1 komentarz: