Translate

艣roda, 18 stycznia 2017

Trixi i Ja :3

馃挦Hejka!馃憛U mnie wszystko ok :D U Trixi wspaniale!❤❤Podam w tym po艣cie wyniki konkursu馃拫 To tak......... ...... ....... ....... 2 miejsce zaje艂a ................................................................................                                   MADZIA !!!!!!!!!!!!!!!!!
                                              WI臉C 1 MIEJCE MA IDA 馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢馃憢 GRATULUJ臉 DZIEWCZYNY! Wiecie co macie zrobi膰 ;D馃懟馃懟馃懟馃懟馃懟馃懟



          A teraz kr贸tka historia......
Znalezione obrazy dla zapytania L脫D             Dzisiaj by艂am na W-F  przed nasz膮 sal膮 by艂 l贸d .Wi臋c oczywi艣cie jak to nasza klasa musi by膰 na tym lodzie! No a jak! :D Przewr贸ci艂am moj膮 kole偶ank臋 na ten l贸d ,,bo si臋 bawi艂y艣my'' , i ona si臋 oczywi艣cie odegra艂a!I tak si臋 sko艅czy艂o 偶e le偶a艂am na tym lodzie ja 馃憤 Oliwcia si臋 na mnie po艂o偶y艂a (POZDRAWIAM) p贸藕niej Emilcia :D A na ko艅cu Ida :D Tak 偶e brawa dla mnie 馃憢馃憢馃憢 xD   
                                                     DOBRA PAPATKI!!!
                             ;D

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz