Translate

niedziela, 19 lutego 2017

2 MIEJSCE OPIS ZWIERZAKA

                                                               OPIS MADZI ❤
                                                               DYMEK✌
                                                              ❤OPOWIADA DYMEK❤
Hej!Jestem Dymek i jestem kotem rasy Ragdoll 🙈Jestem pięknym ,dostojnym i puszystym zwierzakiem🙉Mam paru przyjaciół💚Moją ulubioną przyjaciółką jest Mgiełka 😀Lubimy się razem bawić💆Jestem bardzo gadatliwy💘Lubię rozmawiać z moją panią , bo później mi daje pyszne jedzonko 💪Już się trochę zmęczyłem od pisania!Idę się położyć spać razem z Mgiełką💙Pa!!😻
                                                              💧BY DYMEK💧
                
Myślę że Dymek się naprawdę zmęczył!😀
    
PAPATKI!!!!

7 komentarzy:

  1. Oj zmęczył się zmęczył ;) śpi jak zabity i mu ślina cieknei przez sen XD Pozdrawiamy Trixie (przyszła dziewczynę Dymka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... Wyczuwam romansik xd MIŁOŚĆ ROŚNIE WOKÓŁ NAS...COŚTAMCOŚTAM...A TERAZ CZAS NA ŁZY-UHUBŁAHUNAHIHAHAHA!!!!.. Nie, no ale persik śliczny, nazwiemy go Ildefąs :P WIKA A GDZIE TE PODBRÓDKI B) :)

      Usuń
    2. Wika ale tak na poważnie ro wyślij mi swojego maila żebym mogła ci wysłać to zdjęcie. Pozdrowionka:*

      Usuń
    3. Ida,tylko gdzie mam ci podać xD

      Usuń
    4. Jaki persik Ida XD Dima to nie pers

      Usuń
    5. Madzia,persik na obrazie (FACEPALM)

      Usuń