Translate

poniedziałek, 20 lutego 2017

Chyba już trzeba to zrobić....

LUMOS /*
O hejo wszystkim z tej strony Wiczka!😋😁😄Chyba już trzeba zrobić....RZECZY ITP MIESIĄCA XDDDD💚💚💚💚

ZWIERZAKIEM MIESIĄCA JEST:
....................................
UWAGA TO CHWILA NA KTÓRĄ WSZYSCY CZEKALI.......
CO ROBI MUUUU??
XDDD
KRÓWKA!!!!!!!!!!!! XDDDD🙈
JEDZENIE MIESIĄCA..........::
TEŻ CHWILA NA KTÓRĄ WSZYSCY CZEKALI
........................................................................😏
JAK JUŻ MAMY KRÓWKĘ TO WYPADA DAĆ....💥💥



CZEKOLADA MILKA !!!💖
XDD


ZESPÓŁ MIESIĄCA LIKWIDUJEMY PROSZĘ PAŃSTWA! XD 😣😣😣
😫
ALE BĘDZIE FILM MIESIĄCA!!!💪💪💪💪
TAKA ZAGADKA...
KOCHAM TEN FILM,JESTEM Z DOMU WĘŻA💚💚
MOJĄ ULUBIONĄ POSTACIĄ JEST MÓJ MĄŻ DRACO 💚💚😜
CHYBA KAŻDY JUŻ WIE ŻE SERIA O HARRYM!!!💚💚
TERAZ WAM DAJE GIFY Z MOIM MĘŻEM 💚💚💚💚

NA RAZIE 2 💚💚
NAPISZCIE CZY CHCECIE MIEĆ PO 2 GIFY Z CZEGOŚ TAM W POSTACH 💆
POZDRAWIAM MADZIĘ I JEJ MĘŻA😱
A TERAZ .....MAM DLA WAS ZADANIE!!
DLA POTTER FANÓW 💚💚💚💚💚(PRZEPRASZAM JEŻELI SIĘ TROCHU POMYLIŁAM)
NAPISZCIE JAKA JEST WASZA ULUBIONA POSTAĆ I DLA CZEGO, Z JAKIEGO JESTEŚCIE DOMU,I JAKIEGO NAUCZYCIELA NAJBARDZIEJ LUBICIE💋💋😊
NAJLEPSZE ODPOWIEDZI W STAWIE W PRZYSZŁYM POŚCIE💚💚
POWODZENIA!!!!
OD DZISIAJ SIĘ Z WAMI ŻEGNAM:
NOX /*
🙉


12 komentarzy:

  1. Pottero fanka się zgłasza. OcYwiście że Harry a kto by inny to moja ulubiona postać. Dlatego że to główny bohater. Ale na 2 miejscu Ronald XD bo jest śmieszny. I Hermiona gddybym miała wybrać kim chciała bym być w Harrym ybrała bym właśnie ja. Mój ulubiony naucYciel to snape bo często doprowadza mnie dzi śmiechu a tak wogule był dobry. Dom to hufflepaf i teraz zagadka dla cb dlaczego akurat ten dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. OD KIEDY TWÓJ DOM TO HUFFLEPUF ?!,TY JESTEŚ GRYFONKA!

      Usuń
    3. Jak w książce przeczytałam że w gryfindorze trzeba być odważnym A ja nie jestem XD

      Usuń
  2. Nono, Wiczka... NO JA NIE JESTEM POTTER-FANKA TYLKO POTTERHEAD!!! :/ Xdd :]]
    1. No gify były by spoko
    2.KTO JEST MĘŻEM MADZI??? WHAT A HELL!!!!
    3.trochu xd B)
    4.ulubiona postać,.. nie postaci: Remus, Syriusz♥, Hagrid, Ron,... A... Hermiona i Krzywołapek AWW.. :3
    5.McGonagall:Ida Szyndlar
    Tiara przydziału:Ravenclaw!!!!
    BRAWABRAWABRAWAKLASKKLASKKLASK!!!!!!
    6.Lubię Snapa A nie,sorry Snape'a xd
    #SNAPQUINN
    7.PODBRÓDKI TRIXI KCE!!!!
    8.Pozdrawiam, Magda Gessler :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO SYRIUSZ ZGADZAM SIĘ ! SZCZEGUNIE JAK BYŁ PSEM I LUPIN BARDZO MĄDRY. TAK TAK RACJA KOLACJA

      Usuń
    2. Ale się napisałaś kochana!!!! <3 KKK xd Zrobię sesję nie długo Trixie :3

      Usuń
    3. Dziękujęęęę...! MADZIA KTO JEST TWOIM MONSZEM??? Racja kolacja....ok :))))

      Usuń
  3. Więc tak ulubiona postać rzecz jasna że Hagrid i Harry ponieważ te postacie zawsze mnie rozwalają xD (no oprócz Harrego). Dom to Gryffindor najbardziej z nauczycieli lubię Snape'a XD i Albusa Dumbledora xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok fajnie Olcik ,że zajrzałaś <3 Dzięki za napisanie :3

      Usuń