Translate

piątek, 24 lutego 2017

Wstawiam....

LUMOS /*     O hejo wszystkim z tej strony Wiczkaaaaaa xDDDDDD👻
W tym oto krótkim poście wstawiam wasze zadania (DOMOWE) XDDDD💆💆💆💆
PROSZĘ:::
Pottero fanka się zgłasza. Ocywiście że Harry a kto by inny to moja ulubiona postać. Dlatego że to główny bohater. Ale na 2 miejscu Ronald XD bo jest śmieszny. I Hermiona gdybym miała wybrać kim chciała bym być w Harrym ybrała bym właśnie ja. Mój ulubiony naucyciel to Snape bo często doprowadza mnie dzi śmiechu a tak wogule był dobry. Dom to Hufflepaf i teraz zagadka dla cb dlaczego akurat ten dom.
                                                                      💖 👆MADZIK👆 💖

1. No gify były by spoko
2.KTO JEST MĘŻEM MADZI??? WHAT A HELL!!!!
3.trochu xd B)
4.ulubiona postać,.. nie postaci: Remus, Syriusz♥, Hagrid, Ron,... A... Hermiona i Krzywołapek AWW.. :3
5.McGonagall:Ida Szyndlar
Tiara przydziału:Ravenclaw!!!!
BRAWABRAWABRAWAKLASKKLASKKLASK!!!!!!
6.Lubię Snapa A nie,sorry Snape'a xd
#SNAPQUINN

8.Pozdrawiam, Magda Gessler :P
                                                                         😝 ↑👋 IDU!!!👋↑ 😝
Więc tak ulubiona postać rzecz jasna że Hagrid i Harry ponieważ te postacie zawsze mnie rozwalają xD (no oprócz Harrego). Dom to Gryffindor najbardziej z nauczycieli lubię Snape'a XD i Albusa Dumbledora xD
                                                                          ⇗ 😋OLCIKKKKK😝 ⇖

PIKNIE DZIEWCZYNKI! PIKNIE! GRATULUJĘ XDD➤➤➹➹➹➤➤➤

Mam niespo....dziankę xD
Teraz ja napiszę tak jak wy :3
 Ulubiona postać to oczywiście Draco , bo on jest taki awww 😱😅i jest ze Slytherinu xD
Jestem z domu węża ponieważ jestem fajna xD💘
No z nauczycielem to ja nie umiem wybrać jednego .... wymienie paru xD😦
Horacy Slughorn , ponieważ moim ulubionym przedmiotem w Hogwarcie są eliksiry 😻
Rubeus Hagrid , ponieważ jest miły i fajny xD
Minerwa McGonagall , ponieważ jest ona bardzo miła i SKUTECZNA xD
Snape , przypomina PROFESORA od Matematyki (Ida i Madzia wiedzą o kogo chodzi)
mini podpowiedź kto to ten profesor ; Adi chciał napisać o tym Horror na angielski😜😜😜
                                            KUNIEC ,tak KUNIEC
Może zadanko..... żeby się wam nie nudziło.....
A MOŻE NIE XD
Odpocznijcie sobie moje dzieciaczki xDDDDD😱
                                                          NOX /*

4 komentarze:

  1. Napisz ktoś komentarz Xd😂

    OdpowiedzUsuń
  2. miły komentarz :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa. .. ten profesor to.. a nie nie napisze bo mnie jeszcze złapie ...!

    Zacząłem uciekać.
    Gonił mnie.
    W ręce miał.. DZIENNIK!!!!!!!!!
    Dopadł mnie.
    Wstawił mi jedynkę...

    To opowieść Adiego tak wiem prawa autorskie ale cie tu nie ma.




    Xdd

    OdpowiedzUsuń