Translate

czwartek, 25 lutego 2016

Foch...

Witajcie!!! Mogę do Was mówić Hejcia moje babeczki???Będzie super!!!U mnie w szkole jest tak beznadziejnie!!!!!Już opowiadam:Klasa na mnie ma focha:Przezywa mnie...Itd.Żeby nie było że jestem miękka to poszłam do łazienki żeby tam se popłakać ;( Nienawidzę mojej klasy!!!Ale moja rodzina mówi żebym się tym nie przejmowała, a jak pójde do Pani to powiedzą że to wszystko ja! okropne prawda??!! Napiszcie co o tym sądzicie w komentarzach Jestem bardzo ciekawa waszej reakcji na ten temat.Ale moja przyjaciółka Madzia mnie wspiera i inni...Wrzucę smutne zdjęcie...;( Mam focha...
Tak to smutna ja

3 komentarze:

  1. Ojejku :( ty moja bidulko niech no ja dorwę te twoją klasę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się Wika mówię Ci jeszcze przyjdą i będą chcieli się razem bawić.

    :-)

    OdpowiedzUsuń