Translate

niedziela, 28 lutego 2016

Truskaweczki?!

Witam moje truskaweczki <3 Jak tam u was??U mnie weekend bardzo szybko przemija...A tak ogólnie to u mnie jest bardzo dobrze.Więc zaczynajmy!!!


 Pozdrawiam moich ukochanych rodziców i siebie :)
                           *Tu nie będzie zdjęcia*


Pieskiem dnia jest CORGI!!!! :)
Zatem Potrawą dnia jest ROSÓŁ!!!
Miastem dnia jest Aberfeldy *Szkocja
 KONIEC!!PISZCIE W KOMENTARZACH KOGO POZDROWIĆ, JAKIE ZWIERZĄTKO MA BYĆ,JAKA MA BYĆ POTRAWA I JAKIE MA BYĆ MIASTO!!!!CZEKAM NIECIERPLIWIE NA WASZE KOMENTARZE :) POZDRAWIAM :)
 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. piesek jakiś taki nieładny:P)

      Usuń
    2. Dzięki że zamieściłaś Hachiego rasę !

      A piesek cudny nawet królowa Elżbieta takie hoduje :-) Welsh corgi to najładniejsze psiaki :-) i do tego jakie rzadko spotykane ! :-)

      Usuń
    3. Madziu jak by co to mój tatuś pisał :) Mój tatuś woli duże psy:)

      Usuń
    4. Pewnie Bary przypadł twojemu tacie do gustu :-)

      Usuń
    5. Dzisiaj pieskiem dnia niech będzie wilczak napiszesz parę słów o nim ? była bym bardzo wdzięczna :-)
      A daniem dnia ? może jakieś babeczki ?!
      Miastem dnia niech będzie Warszawa !

      Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Dzisiaj zupą dnia to chyba pomidorowa zostanie

    OdpowiedzUsuń