Translate

poniedziałek, 29 lutego 2016

Wszystko o mnie!

OTO QUIZ O MNIE!!!Jedyny taki Quiz !!!


1.Jak mam na imię?
 a)Martyna
 b)Tosia
 c)Wika


2.Jaki jest mój ulubiony kolor?
 a)Zielony
 b)Czerwony
 c)Lubie wszystkie!!


3. Czy lubię kogoś z klasy?
 a)Tak wszystkich!
 b)NIE
 c)Niektórych 


4.Wolę psy czy koty?
a)Wolę inne zwierzaki...
b)Lubię wszystkie!!
c)Koty
d)PIESKI :)


5.Dlaczego jestem amorkiem klasowym?
a)Bo koffam miłość!
b)Nie wiem
c)Bo lubię poprostu 


6.Czy mam najlepsze przyjaciółki?
a)Nie
b)Tak

7.Do której chodzę klasy?
 a)Do A
b)Do B
c)Do C



                                                                KONIEC!!!! PISZCIE W KOMENTARZACH                  
                                                                                         ODPOWIEDZI A,B,C lub D
 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok odpowiadam :-)
      1-C
      2-C
      3-C
      4-D
      5-A
      6-b
      7-A

      Mam nadzieje że wszystko ok ! :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2- A 6-b !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń